Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2019

To Ξεκίνημα....

Καθισμένη αναπαυτικά στην καρεκλά,με καρφωμένα τα μάτια στην οθόνη του υπολογιστή,λαμβάνω την εξής πληροφορία από μια σπουδαία αστρολόγο,ας την ονομάσουμε Μαρία
-Ιζαμπέλλα υπάρχουν άνθρωποι που στην ζωή τους κάνουν κύκλους που κλείνουν και έπειτα προχωρούν σε κάποιον άλλον,η δικιά σου περίπτωση είναι από αυτές που όλα τα γεγονότα σε συνοδεύουν και είναι αλυσιδωτά.
Πρώτη φορά άκουγα κάτι τέτοιο,άλλωστε την επιστήμη της Αστρολογίας δεν ΄΄ετυχε΄΄ να την διδαχτώ ακόμα,έτσι άναψε μέσα μου η φλόγα της περιέργειας και θέλησα να μάθω επιπλέον πάνω στο θέμα.
-Δηλαδή,τι σημαίνει αυτό;
-Ότι υπάρχει αλληλουχία στα γεγονότα που σου συμβαίνουν,δεν κλείνουν κύκλοι πάρα μόνο επιφανειακά ,ότι έχει συμβεί και ότι θα συμβεί είναι αλληλένδετο με κάτι άλλο που συνδέεται με το παρελθόν σου...
Μόλις είχα συνειδητοποίηση ότι αυτό που ένιωθα τόσα χρονιά δεν ήταν μια πλάνη του μυαλού μου,μα η πραγματικότητα.

Με αυτό τον τρόπο ξεκίνησα να βάζω τα μεταφυσικά γεγονότα που μου είχαν συμβεί στην ζωή μου κάτω,ήθελα να δω που με οδηγούσαν τόσα χρόνια όλες αυτές οι εμπειρίες.
Μόλις ένα τεράστιο παζλ είχε απλωθεί μπροστά στα μάτια μου,κάθε κομμάτι του και μια εμπειρία προς την κατανόηση του ποια είμαι και γιατί βρίσκομαι εδώ,ποιος ο ρόλος μου στον κόσμο. Τι χρωστάω,τι έχω ξεπληρωση μα και τι άλλαξα όπως και τι επιβάλλεται να αλλάξω μέχρι το τέλος του ταξιδιού μου...

Αυτό το άρθρο εγκαινιάζει τις πραγματικές Ιστορίες μιας Ghost Hunder


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου